My Blender reflection/ Mon reflection de Blender

We were supposed to make something一 a 3D structure, in blender. I chose to make a castle inside the default cube that is put there when you open the program. I chose to do my project this way because it demonstrates the importance of perspective and how something as ordinary as a cube could have a castle on the inside. It is also supposed to demonstrate how people are, we all appear as ordinary cubes but on the inside we hold castles of different sizes and shapes and no one’s castle is the same. Some have tall turrets, short turrets and some don’t have castles they have houses or buildings or forests, it all depends on the person. Sometimes, you need to look beneath the first layer or the second layer to find the real meaning of things and I decided to illustrate this in my structure.

Nous étions censés faire quelque chose comme une structure 3D, dans un mélangeur. J’ai choisi de créer un château dans le cube par défaut qui y est placé lorsque vous ouvrez le programme. J’ai choisi de faire mon projet de cette façon parce qu’il montre l’importance de la perspective et comment quelque chose d’aussi ordinaire qu’un cube pourrait avoir un château à l’intérieur. Il est également censé montrer l’état de la situation. Nous avons tous l’apparence de cubes ordinaires, mais à l’intérieur, nous avons des châteaux de tailles et de formes différentes. Aucun château n’est identique. Certains ont de hautes tourelles, de courtes tourelles et certains n’ont pas de châteaux, ils ont des maisons ou des bâtiments ou des forêts, tout dépend de la personne. Parfois, il faut regarder sous la première ou la deuxième couche pour trouver le sens réel des choses et j’ai décidé de l’illustrer dans ma structure.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *